الرئيسية / العلاقات / المواقع الاباحية – هو البنات بيتفرجوا على سكس زيينا؟
المواقع الاباحية
موقع من اكبر المواقع الاباحية كشف عن احصائيته بمناسبة اليوم العالمى للمرأة يوم 8 مارس، و صرح ان 80% من الـtraffic بتاعه ستات!

المواقع الاباحية – هو البنات بيتفرجوا على سكس زيينا؟

ملحوظة : جميع الاحصائيات الواردة طبقا لموقع TNW

 

بيتفرجوا على المواقع الاباحية زيينا فعلًا؟ بيعملوا زى ما احنا بنعمل حقيقى؟  وياترى بيتفرجوا على انهى نوع؟  

تقريبًا الأسئلة دى متجيش ربع الأسئلة اللى جت فى دماغك لما قريت العنوان صح؟
غالبًا انت لإما عارف إن البورن و المواقع الاباحية منتشرة عادى بين البنات والستات زى ماهى حاجة منتشرة عند الرجالة، او عارف ان اكيد ده بيحصل بس متخيلتوش، او عمرك ما فكرت فيه فحاسس اننا بنجر رجلك بعنوان وخلاص.

الحقيقة لأ، ده مش جر رجل، دى إحصائيات اتعملت على واحد من اكبر المواقع الاباحية فى العالم علشان يقدروا نسبة الستات المتوافدين على الموقع من اصل جملة العدد ككُل (رجالة وستات).

إحصائيات المواقع الإباحية: 

الإحصائية دى اتعملت بمناسبة اليوم العالمي للمرأة اللى كان  يوم 8 مارس، وقالت ان 80% من الـtraffic بتاع الموقع الإباحي ده ستات!

وإن 72% من الـ Traffic بتاع الموقع ده بيبقي من موبايلات مش كومبيوترات، اللى بيبقي منه 80% ستات، و حوالى 69% رجاله.

المواقع الاباحية

وحوالى 78% من الـ Female Traffic ده من سن 18 لـ 34 سنة، اما باقي النسبة فمتقسمة على الستات من اعمار 35 لـ 55.

المواقع الاباحية

اما بالنسبة للـ Operating System بتاع الاجزة المستخدمة، فالأندرويد هو اللى غلب من ناحية الموبايلات اللى وصلت نسبته لـ 53% من نسبة المستخدمين (اللى هما الستات)، والـ Windows  اللى غلب الـ Linux والـ MacOS من ناحية اجهزة الكومبيوتر.

المواقع الاباحية

و ده معناه ايه؟ 

ده معناه ان اه البنات او الستات بشكل عام بيتفرجوا على المواقع الاباحية زيهم زى الرجالة، الفكرة بس انهم بيتفرجوا عليه من الموبايلات على عكس الرجالة اللى عادةً بتتفرج عليها من اللابات أو الكمبيوترات، والمرحلة العمرية اللى بتتهافت على المواقع الاباحية من 18 لفوق، يعنى من سن صغير يعتبر، ده اذا محطناش فى الاعتبار إن اللى اقل من كدة ممكن يفتحوا من موبايلات اهلهم مثلا.

الموضوع هيكون مفجع بالنسبالك لو كنت معتقد انك لسه عايش فى زمن القطط المغمضة والبنات اللى لو خرجت من بيت ابوها تتوه، وهيبقى مضحك بالنسبالك لو انت فاهم التيتة وعارف ان ده اكيد بيحصل، نظرًَا الى الإنفتاح الرهيب اللى بقينا فيه، دون ادنى رقابة. 

بس هل ده طبيعى ان الاعداد الرهيبة دى من الاناث تتهافت على الاباحية بالشكل ده؟ وتفتكر ايه سبب التهافت ده؟ وهل فكرت انك تعالج الموضوع ده؟ او ستساعد حد انه يبطل؟

Comments

comments

عن SupeRagel

شاهد أيضاً

ممارسة الجنس

5 حاجات إبعد عنهم بعد ممارسة الجنس عشان تحصل على أفضل النتائج

مفيش شك إن ممارسة العلاقة ليها دور كبير في السعادة الزوجية و كمان المداومة على …